Asker Kendini Yaktı…

Tekirdağ 8’nci Mekanize Piyade Tugay Komutanlığına bağlı birlikte vatani görevini yapan er  koğuşun girişinde üzerine benzin dökerek kendini yaktı.

Ağır yaralanan ve 3’ncü derece yanık olduğu belirlenen askerin durumunun kritik olduğu öğrenildi.
Tekirdağ’da, bulunan 8’nci Mekanize Piyade Tugay Komutanlığına bağlı birlikte vatani görevini yapan er dün akşam istirahat etmek için gittiği koğuşunun önünde nereden temin ettiği bilinmeyen bidonla üzerine benzin dökerek kendini ateşe verdi. Diğer askerler tarafından battaniyeye sarılan er askeri ambulansla Tekirdağ Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Vücudunda 3’nci derece yanık olduğu belirlenen asker  ilk müdahalesinin ardından hayati tehlikesi nedeniyle Çorlu Devlet Hastanesi’ndeki yanık tedavi merkezine sevk edildi.
Bilinci kapanan ve hayati tehlikesi süren askerin tedavisinin sürdüğü belirtildi. Olayla ilgili de soruşturma başlatıldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.